PKT Hyperion 5.4 CUBEREVO

Tutaj rozmawiamy tylko o image mod by PKT

Re: PKT Hyperion 5.4 CUBEREVO

Postnapisał Grzechu środa, 14 września 2016, 21:15

Niestety w konfiguracji 1 partycja ext2 na nowym pendrivie nadal to samo. Chyba się poddam. Przez te eksperymenty mam już wycięty tydzień z życiorysu. Stawiam jednak na to, że to nie jest problem z pendrivem ani z partycjami. Taką konfigurację miałem na wcześniejszych wersjach i działało.
@facet w podpisie widzę że masz taki sam tuner. Masz zainstalowaną ostatnią wersję?
Może źle mi się ściąga plik z serwera. Czy jest ktoś na tym forum kto zainstalował na czystej partycji enigmę z pliku ip9000_GIT-750_PKT-3471-NP_usb_pli_new_stm24-p0217.tar.gz i działa mu prawidłowo? Jeśli tak to czy mógłby sprawdzić jaką ma sumę kontrolną pliku?
U mnie MD5 to 55622E180A0CD79103C123006BAFB84C
Grzechu
 
Posty: 6
Dołączył(a): poniedziałek, 12 września 2016, 19:44
Dekoder:: CUBEREVO 9000

Re: PKT Hyperion 5.4 CUBEREVO

Postnapisał zukon środa, 14 września 2016, 22:30

zukon napisał(a):Do pobrania aktualizacja (BP/aktualizacje/firmware). Ewentualnie to samo jest do pobrania jako gotowe image w 1 poście.

Jak wcześniej działało to po co wgrywałeś jeszcze raz zamiast pobrać aktualizację???

Z tego co pamiętam to błąd Input/output error występuje jak nie może odczytać pliku bo jest on uszkodzony. Szukaj problemu jeśli nie w penie to w wypakowaniu archiwum. Jeśli robisz to "ręcznie" to koniecznie wpisz po rozpakowaniu
Kod: Zaznacz cały
sync

i odmontuj pena - bo się może posypać struktura plików
CZAS NIE &#%$!! NIE STANIE!

NIE POMAGAM NA PW!!!
OGLĄDANIE PŁATNEJ TELEWIZJI BEZ OPŁACONEGO ABONAMENTU JEST PRZESTĘPSTWEM
Avatar użytkownika
zukon
Polish Koders Team
 
Posty: 6981
Dołączył(a): piątek, 6 marca 2009, 21:13
Lokalizacja: 3miasto
Dekoder:: GI XPeed LX3

Re: PKT Hyperion 5.4 CUBEREVO

Postnapisał facet środa, 14 września 2016, 23:19

Grzechu... mam wersję SVN-3464 bo nawet nie wiedziałem że jest aktualizacja:) Wszystko mi działa ok.
Może jutro zaktualizuję do wersji 3472 i powiem jak działa.
Dziś za późno gdyby miało mi się cos posypać:) Do jutra zrobię w razie czego BackUp:)
Pozdrawiam
Facet
{9000HD rev.2 + SifTeam 8873 (flash) + Hyperion V5.5 (pendrive) + HDD 250 GB >>> TV SHARP 52LE830}
"I wejrzał Pan na pracę naszą, i był zadowolony. A potem zapytawszy o zarobki nasze, usiadł i gorzko zapłakał"
facet
 
Posty: 437
Dołączył(a): czwartek, 3 września 2009, 13:24

Re: PKT Hyperion 5.4 CUBEREVO

Postnapisał ASTROGATTO czwartek, 15 września 2016, 20:55

you can run a usb dvb t?
ASTROGATTO
 
Posty: 1
Dołączył(a): czwartek, 17 maja 2012, 12:43
Dekoder:: GM990

Re: PKT Hyperion 5.4 CUBEREVO

Postnapisał zukon czwartek, 15 września 2016, 21:32

facet napisał(a):Jest dostępny na 9000HD plugin Oscam Status ???

do pobrania (menu/pluginy/zielony/info):
enigma2-plugin-info-OscamStatus_pkt_sh4.ipk
enigma2-plugin-info-OSCamStatusView_pkt_sh4.ipk

OscamStatus - miał kod źródłowy, poprawiłem hasła i port pod nasze configi
OSCamStatusView - nie znalazłem kodu źródłowego, nie dekompilowałem, trzeba ręcznie poprawić porty i hasła pod nasze configi

Obydwa działają (sprawdzałem na ipbox9900)
CZAS NIE &#%$!! NIE STANIE!

NIE POMAGAM NA PW!!!
OGLĄDANIE PŁATNEJ TELEWIZJI BEZ OPŁACONEGO ABONAMENTU JEST PRZESTĘPSTWEM
Avatar użytkownika
zukon
Polish Koders Team
 
Posty: 6981
Dołączył(a): piątek, 6 marca 2009, 21:13
Lokalizacja: 3miasto
Dekoder:: GI XPeed LX3

Re: PKT Hyperion 5.4 CUBEREVO

Postnapisał prostoadiego piątek, 16 września 2016, 22:49

witam

posiadam dekoder cuberevo, ostatnio z niewiadomych przyczyn siadł mi soft (hiperion 5.1)
prawdopodobnie moj syn sie bawił i cos popsół.

czy moze mi ktos napisac krok po kroku jak zainstalowac go na nowo?
prostoadiego
 
Posty: 1
Dołączył(a): sobota, 13 sierpnia 2016, 20:37
Dekoder:: CUBEREVO 9000

Re: PKT Hyperion 5.4 CUBEREVO

Postnapisał zukon niedziela, 18 września 2016, 19:21

CZAS NIE &#%$!! NIE STANIE!

NIE POMAGAM NA PW!!!
OGLĄDANIE PŁATNEJ TELEWIZJI BEZ OPŁACONEGO ABONAMENTU JEST PRZESTĘPSTWEM
Avatar użytkownika
zukon
Polish Koders Team
 
Posty: 6981
Dołączył(a): piątek, 6 marca 2009, 21:13
Lokalizacja: 3miasto
Dekoder:: GI XPeed LX3

Re: PKT Hyperion 5.4 CUBEREVO

Postnapisał zukon środa, 21 września 2016, 22:03

Do pobrania z BP aktualizacja SVN3478. Powinna rozwiązać problemy:
- zawieszania się shoutcast
- braku okładek w shoutcast
- kilku mniejszych i większych problemów ;)

Miałem tylko 15min na testy więc jak coś jest nie tak to PISAĆ :!: :D
CZAS NIE &#%$!! NIE STANIE!

NIE POMAGAM NA PW!!!
OGLĄDANIE PŁATNEJ TELEWIZJI BEZ OPŁACONEGO ABONAMENTU JEST PRZESTĘPSTWEM
Avatar użytkownika
zukon
Polish Koders Team
 
Posty: 6981
Dołączył(a): piątek, 6 marca 2009, 21:13
Lokalizacja: 3miasto
Dekoder:: GI XPeed LX3

Re: PKT Hyperion 5.4 CUBEREVO

Postnapisał facet środa, 21 września 2016, 23:49

Pobrałem.
U mnie wszystko ok.
Pozdrawiam
Facet
{9000HD rev.2 + SifTeam 8873 (flash) + Hyperion V5.5 (pendrive) + HDD 250 GB >>> TV SHARP 52LE830}
"I wejrzał Pan na pracę naszą, i był zadowolony. A potem zapytawszy o zarobki nasze, usiadł i gorzko zapłakał"
facet
 
Posty: 437
Dołączył(a): czwartek, 3 września 2009, 13:24

Re: PKT Hyperion 5.4 CUBEREVO

Postnapisał heep niedziela, 25 września 2016, 22:00

Widzę że postując wcześniej pomyliłem działy, pozwolę sobie jeszcze raz:

Bardzo dziwna sytuacja (IPBox 9000HD). Po zainstalowaniu dropbear (z listy pluginów), nie mogę nawiązać żadnego połączenia ssh z tunera. Mało tego, po restarcie tunera, puki nie wejdę telnetem (bo po ssh się nie da) i jednorazowym uruchomieniu polecenia dropbear nie mogę podłączyć się do tunera przez ssh. Klucze hosta się wygenerowały. Jest szansa na pomoc?

Wgrałem klienta ssh/dropbear ręcznie pobierająć z http://pkteam.pl/viewtopic.php?f=36&t=120 .ipk działa jak by lepiej nie mniej jednak składnia która kiedyś pozwalała na zestawienie tunelu teraz zgłasza błąd
dropbear ssh: exited: Bad TCP forward
na poprzednich softach to działało
Kod: Zaznacz cały
ssh user:{IP} -L34004:loccalhost:30000
heep
 
Posty: 44
Dołączył(a): wtorek, 7 lipca 2009, 22:47

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Image PKT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości