SF4008 PKT SVN-3655 HYPERION v5.7

SF4008 PKT SVN-3655 HYPERION v5.7

Postnapisał zukon sobota, 2 września 2017, 22:22

PKT Hyperion 5.7 svn3655

- OE-Alliance 4.1
- GStreamer 1.13.0
- Python 2.7.13
- actual base
- new packages
- a lot of fixes and updates
- many new stb

Special THX to TDT, Duckbox-Developers, OpenPLI, OE-alliance and all betatesters.

FTP login: root, passwd: pkteam


Regards
Pozdrawiamy Polish Koders Team


bootlogo.png


IC.jpg


memorycleaner.jpg


UWAGA !!! NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA UŻYTKOWANIE TEGO OPROGRAMOWANIA NIEZGODNIE Z PRAWEM, PAMIĘTAJ ŻE OGLĄDANIE PŁATNEJ TELEWIZJI BEZ OPŁACONEGO ABONAMENTU JEST PRZESTĘPSTWEM I PODLEGA KARZE POZBAWIENIA WOLNOŚCI DO LAT 3 !
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
CZAS NIE &#%$!! NIE STANIE!


Tymczasowy link do pobierania wszystkich image PKT


NIE POMAGAM NA PW!!!
OGLĄDANIE PŁATNEJ TELEWIZJI BEZ OPŁACONEGO ABONAMENTU JEST PRZESTĘPSTWEM
Avatar użytkownika
zukon
Administrator
 
Posty: 8578
Dołączył(a): piątek, 6 marca 2009, 22:13
Lokalizacja: 3miasto
Dekoder:: GI XPeed LX3

Octagon SF4008 z Hyperion 5.7

Postnapisał solter1980 wtorek, 5 września 2017, 09:14

Witam

Jako to moj pierwszy post na tym forum, pozdrawiam wszystkich serdecznie a glownie oczywiscie PKTeam.

Hyperion 5.7 na 4008 dziala bardzo stabilnie, czyli tak jak powinien dzialac dekoder;). No moze modul CI (emulator CI+) to zagadka, zwyczajnie nie uzywam. Jedyne co zauwazylem to drobne niedorobki w wyswietlaniu napisow w skinie/pluginach, w sensie za maly rozmiar okienek w danej sekcji screen dla uzytej czcionki.

Mam dwie sugestie:

1. Czy jest mozliwosc w kolejnych odslonach dodac sterowanie: kontrastem, nasyceniem, ostroscia obrazu z poziomu dekodera? Chyba bylo na wersjach Nebuli, wiem ze od tamtego czasu wiele sie zmienilo, ale moze sie da :D
"Wydaje mi sie" oczywiscie to b. subiektywne, ze na OpenATV 6.1 obraz jest odrobine ladniejszy w zestawie akurat z moim TV, powyzsze regulacje dodalyby interesujacy stopien swobody dla roznych konfiguracji dekoder-TV-stream itd.

2. Implementacja Crona jako pozycja w menu (ewentualnie plugin), w sensie aby to co trzeba mozna wyklikac z poziomu pilota, tel., czy tez innego emulatora.

pozdr
solter
solter1980
 
Posty: 33
Dołączył(a): wtorek, 5 września 2017, 08:22
Dekoder:: ARIVA LINK 200

Re: Octagon SF4008 z Hyperion 5.7

Postnapisał zukon wtorek, 5 września 2017, 09:21

Tu jest właściwy dział dla tego dekodera: viewforum.php?f=112
i temat: viewtopic.php?f=112&t=8614

O co chodzi z tym cronem? Bo nie do końca rozumiem :D Chodzi o aktywację czy co? Bo sama obsługa jest i jest wykorzystywana np: w pluginie memory cleaner
CZAS NIE &#%$!! NIE STANIE!


Tymczasowy link do pobierania wszystkich image PKT


NIE POMAGAM NA PW!!!
OGLĄDANIE PŁATNEJ TELEWIZJI BEZ OPŁACONEGO ABONAMENTU JEST PRZESTĘPSTWEM
Avatar użytkownika
zukon
Administrator
 
Posty: 8578
Dołączył(a): piątek, 6 marca 2009, 22:13
Lokalizacja: 3miasto
Dekoder:: GI XPeed LX3

Re: Octagon SF4008 z Hyperion 5.7

Postnapisał solter1980 wtorek, 5 września 2017, 09:46

zukon napisał(a):Tu jest właściwy dział dla tego dekodera: viewforum.php?f=112
i temat: viewtopic.php?f=112&t=8614

O co chodzi z tym cronem? Bo nie do końca rozumiem :D Chodzi o aktywację czy co? Bo sama obsługa jest i jest wykorzystywana np: w pluginie memory cleaner


thx, jezeli mozesz to przenies, jakos nie wpadlem na mips i armv7, ze to tozsanosc ;)

ja wiem, ze jest cron ;) , a chodzi o zwyczajne lenistwo, bywaja sytuacje w zyciu faceta, ze zona zabierze kompa a dziecko tel., i zostaje tylko pilot i wtedy masz nagle "mysl" ( cos co moze sie nie powtorzyc :lol: ), chcesz sobie cos dopisac do crona i jakbys mial mozliwosc z poziomu interfejsu dekodera (dodatkowy plugin), to mysl by nie zaginela :D

ps. btw kiedys mieliscie wiecej skinow, jak rozumiem ograniczone moce przerobowe?

pozdr
Mirek M.
solter1980
 
Posty: 33
Dołączył(a): wtorek, 5 września 2017, 08:22
Dekoder:: ARIVA LINK 200

Re: SF4008 PKT SVN-3655 HYPERION v5.7

Postnapisał zukon wtorek, 5 września 2017, 09:52

Moce może by i się znalazły ale bez dekoderów się nie da :D Wszystkie image na boxy 4k powstały bez żadnego dekodera :D

Pomyślę nad tym pluginem do crona w wolnej chwil.
CZAS NIE &#%$!! NIE STANIE!


Tymczasowy link do pobierania wszystkich image PKT


NIE POMAGAM NA PW!!!
OGLĄDANIE PŁATNEJ TELEWIZJI BEZ OPŁACONEGO ABONAMENTU JEST PRZESTĘPSTWEM
Avatar użytkownika
zukon
Administrator
 
Posty: 8578
Dołączył(a): piątek, 6 marca 2009, 22:13
Lokalizacja: 3miasto
Dekoder:: GI XPeed LX3

Re: SF4008 PKT SVN-3655 HYPERION v5.7

Postnapisał solter1980 wtorek, 5 września 2017, 10:18

LOL, toz to troche jak wchodzic w zimie na Mnicha bez rakow :lol:

ogolnie 4008 ma spory potencjal, kanal HD na tv + dwa streamy do kompa i:

Kod: Zaznacz cały
top - 10:07:51 up 1 day, 14:21,  1 user,  load average: 0.07, 0.11, 0.06
Tasks: 131 total,   1 running,  95 sleeping,   0 stopped,  35 zombie
%Cpu(s):  0.5 us,  4.2 sy,  0.0 ni, 90.1 id,  0.0 wa,  1.8 hi,  3.4 si,  0.0 st
KiB Mem :   313552 total,   133896 free,   111812 used,    67844 buff/cache
KiB Swap:        0 total,        0 free,        0 used.   149432 avail Mem

  PID USER      PR  NI    VIRT    RES    SHR S  %CPU %MEM     TIME+ COMMAND
13461 root      20   0  163140  87520  15560 S   3.3 27.9   8:57.02 enigma2
  938 root      20   0       0      0      0 S   2.0  0.0   1:17.50 nx_sched_h+
21057 root      20   0       0      0      0 S   2.0  0.0   0:13.49 nx_sched_r+
21059 root      20   0    4976   1244   1092 S   1.7  0.4   0:08.53 bitrate
 1567 root      19  -1   17868   3568   2180 S   0.3  1.1   2:53.43 oscam_1139+
21694 root      20   0    3160   1748   1364 R   0.3  0.6   0:00.09 top
    1 root      20   0    1584   1068    996 S   0.0  0.3   0:03.50 init
    2 root      20   0       0      0      0 S   0.0  0.0   0:00.02 kthreadd
    3 root      20   0       0      0      0 S   0.0  0.0   0:05.53 ksoftirqd/0
    5 root       0 -20       0      0      0 S   0.0  0.0   0:00.00 kworker/0:+
    7 root      20   0       0      0      0 S   0.0  0.0   0:02.82 rcu_sched


Kod: Zaznacz cały
uptime
 10:09:19 up 1 day, 14:23,  1 user,  load average: 0.19, 0.14, 0.07


np odtwarza plynnie filmy 4K w HEVC z main 10@L5, co wcale nie jest takie oczywiste na roznych innych sprzetach...

ja moge potestowac, aczkolwiek glownie w weekendy ;)
solter1980
 
Posty: 33
Dołączył(a): wtorek, 5 września 2017, 08:22
Dekoder:: ARIVA LINK 200

Re: SF4008 PKT SVN-3655 HYPERION v5.7

Postnapisał solter1980 czwartek, 7 września 2017, 20:14

taka sytuacja z backupem :lol:

Obrazek
solter1980
 
Posty: 33
Dołączył(a): wtorek, 5 września 2017, 08:22
Dekoder:: ARIVA LINK 200

Re: SF4008 PKT SVN-3655 HYPERION v5.7

Postnapisał zukon czwartek, 7 września 2017, 22:49

Na ARM jest to inaczej robione niż na MIPSach i bez dekodera nie chce mi się za to zabierać.
CZAS NIE &#%$!! NIE STANIE!


Tymczasowy link do pobierania wszystkich image PKT


NIE POMAGAM NA PW!!!
OGLĄDANIE PŁATNEJ TELEWIZJI BEZ OPŁACONEGO ABONAMENTU JEST PRZESTĘPSTWEM
Avatar użytkownika
zukon
Administrator
 
Posty: 8578
Dołączył(a): piątek, 6 marca 2009, 22:13
Lokalizacja: 3miasto
Dekoder:: GI XPeed LX3

Re: SF4008 PKT SVN-3655 HYPERION v5.7

Postnapisał solter1980 sobota, 9 września 2017, 15:41

z feed brak mozliwosci zainstalowania pluginu hbbtv (pkt)

Kod: Zaznacz cały
wget: server returned error: HTTP/1.1 404 not found...
solter1980
 
Posty: 33
Dołączył(a): wtorek, 5 września 2017, 08:22
Dekoder:: ARIVA LINK 200

Re: SF4008 PKT SVN-3655 HYPERION v5.7

Postnapisał solter1980 piątek, 15 września 2017, 13:48

nie dziala PKT_ChControle odnosnie poziomu glosnosci, niezaleznie od kodeka czy tez formatu dzwieku...
solter1980
 
Posty: 33
Dołączył(a): wtorek, 5 września 2017, 08:22
Dekoder:: ARIVA LINK 200

Następna strona

Powrót do OCTAGON

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron